به گزارش خبرنگار حوزه فناوري گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، فيسبوك در حال كار بر روي يك پلتفرم جديد ويديويي است كه به كاربران امكان پرداخت هزينه تعامل با سازندگان محتوا يا افراد مشهور را هنگام پخش مستقيم ميدهد. اين قابليت به بينندگان رويدادهاي ويدئويي زنده و تعاملي اين فرصت را ميدهد تا با خريد هداياي ديجيتال براي سازندگان، در هنگام پخش زنده در كنار آنها براي پرسيدن سوال يا گرفتن عكس قرار گيرند.
سازندگان همچنين در جريان پخش زنده فرصت فروش محصولات را خواهند داشت. گزارش شده است كه ساخت اين برنامه از سوي تيم برنامه آزمايشي فيسبوك آغاز شده و در حال حاضر در مرحله آزمايش داخلي است. اين تيم همچنين مسئول برنامههايي مانند برنامه آزمايشي iOS E.gg و برنامهاي با الهام از TikTok Collab است كه به كاربران امكان ميدهد فيلمها و موسيقيهاي اصلي را ايجاد، تماشا و حذف كنند.
فيسبوك و گوگل به انجام معاملات غيرقانوني متهم شدند
اين مفهوم شبيه Cameo است؛ سرويس آنلايني كه به كاربران امكان ميدهد درخواست پيامهاي ويدئويي شخصي را از مشاهير مانند بازيگران، كمدينها، شخصيتهاي تلويزيوني، موسيقي دانان و چهرههاي ورزشي با قيمت ۵ تا ۱۲۰۰ دلار و بيشتر ثبت كنند. استيون گالانيس، بنيانگذار و مدير عامل شركت Cameo، در پيامي توئيتري در اين باره نوشت: تولدت مبارك، استيون! - مارك z.