فروشگاه دخترانه

 
 
چگونه مي توان فروشگاه آنلاين (2020) - 6 قدم ساده
| نظرات (0)

چگونه مي توان فروشگاه آنلاين (2020) - 6 قدم ساده

How to make an online store — image of a computer and a shopping cart

در اين پست ، نحوه ايجاد فروشگاه آنلاين را به شما نشان خواهم داد.

ولي…

ساخت فروشگاه اينترنتي بسيار آسان است. فروش نيست

بنابراين اين پست فقط مربوط به اين نيست كه آيا شما بايد از Shopify ، Bigcommerce ، Wordpress يا Squarespace براي ساختن يك فروشگاه آنلاين استفاده كنيد ... اين 6 مرحله كليدي را كه بايد براي دستيابي به يك فروشگاه اينترنتي موفق در خارج از زمين استفاده كنيد ، بيان نمي كند.

بيا بريم!

چند تا نمونه فروشگاه اينترنتي:

خانه چين
http://www.khanecheen.ir/
اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/
رابوكالا
https://www.rabokala.ir/
بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/
مد زنانه
http://www.ladymodkala.ir/
سلطانپور
http://www.soltanpourstudio.com/


1. محصولات مناسب را براي فروش انتخاب كنيد

اين ممكن است كاملاً واضح به نظر برسد ، اما انتخاب محصولات مناسب براي فروش كاملاً ضروري براي موفقيت فروشگاه شما است.

با اين حال ، با "درست" من در مورد كيفيت صحبت نمي كنم - بديهي است كه شما نبايد از فروش كالاهاي بي كيفيت استفاده كنيد - من در مورد "منحصر به فرد بودن" محصولات شما صحبت مي كنم.

اين امر به اين دليل است كه وقتي يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي مي كنيد ، با تعداد زيادي سايت بسيار پر فروش رقابت مي كنيد كه همه چيز را در زير آفتاب مي فروشند: فقط به Amazons و Ebays اين جهان فكر كنيد تا عطر و طعم سطح رقابت را بدست آوريد.

به طور كلي ، اگر مي خواهيد كالاهايي را بفروشيد كه در حال حاضر به طور گسترده در انواع مختلفي از اين سايت ها موجود است ، مي توانيد محصولات سختي را براي تغيير محصولات خود داشته باشيد.

براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق ، كاري كه شما به طور ايده آل بايد انجام دهيد اين است كه "طاقچه خود را بيابيد" - محدوده كالايي را شناسايي كنيد كه توسط همه خرده فروشان آنلاين در آنجا به فروش نرسد ، اما براي آن تقاضاي كافي وجود دارد. يك تجارت آنلاين.

به عنوان مثال ، به جاي فروش گيتار كه معمولاً در آمازون وجود دارد ، مي توانيد فروش يك ساز را پيدا كنيد كه يافتن آنلاين سخت تر باشد ، اما براي آن مي دانيد تقاضاي زيادي وجود دارد.

پيدا كردن يك طاقچه معمولاً شامل كمي تحقيق در مورد كليد واژه ها است. بياييد به آن نگاه كنيم.

با استفاده از تحقيقات كليد واژه ها به شما كمك مي كند تا طاقچه خود را پيدا كنيد
ساده ترين راه شناسايي طاقچه است

1) براي يافتن بازارهاي طاقچه از يك ابزار تحقيق در مورد كليد واژه (مانند Semrush) استفاده كنيد

و

2) جستجوهاي آنلاين را انجام دهيد تا ببينيد چه نوع رقابت در آن بازارها فعاليت مي كند.

ابزارهاي تحقيق در مورد كليد واژه ها به شما امكان مي دهد دريابيد كه چه تعداد جستجو در ماه براي كلمات كليدي مختلف انجام مي شود.

به عنوان مثال ، آنها ممكن است به شما بگويند كه 206000 جستجو در ماه براي عبارت جستجو "خريد گيتار" و فقط 1600 مورد براي "خريد ukulele" انجام شده است.

Performing keyword research with the Semrush keyword research tool

انجام تحقيقات كلمات كليدي با ابزار تحقيق كلمه كليدي Semrush

اين ممكن است باعث شود شما فكر كنيد "چه كسي ، يك بازار بسيار بزرگ براي گيتار وجود دارد ، من مي خواهم گيتار بفروشم" اما همين جا متوقف شويد: به تعداد فروشگاه هاي گيتار كه با آنها رقابت خواهيد كرد فكر كنيد.

اعدادي كه ابزار كلمه كليدي به تازگي به ما نشان داده است كه قطعاً ukuleles بيشتر كالايي طاقچه است ، اما يك نفر با تعداد كافي و مناسب افراد علاقه مند به خريد آنها (تقريباً 20،000 در سال در سراسر جهان ، كافي است تا بتواند يك ukulele آنلاين را بطور كامل حفظ كند). فروش تجاري)

سؤال اين است كه آيا در حال حاضر خرده فروشان زيادي اين محصول طاقچه را مي فروشند: ممكن است مردم قبلاً شما را به اين طاقچه كتك زده باشند.

براي فهميدن اين موضوع ، اكنون بايد به "مشكل كليد واژه" توجه كنيد. اين نمره اي است كه توسط ابزار تحقيق در كلمات كليدي (در يك قالب يا فرم ديگر) ارائه مي شود. هرچه نمره دشواري كلمه كليدي بالاتر باشد ، رتبه بندي براي جستجو براي آن نام محصول سخت تر خواهد بود (و از اين طريق باعث فروش مي شود).

Example of a keyword difficulty score

نمونه اي از نمره دشواري كلمه كليدي

همچنين ايده خوبي است كه برخي از جستجوها را در Google انجام دهيد تا ببينيد كه چه تعداد فروشگاه هاي تخصصي در زمينه فروش ukuleles بصورت آنلاين در حال حاضر خارج از خانه هستند - و چگونه آنها در بازار تاسيس شده اند.

اگر مي دانيد كه در حال حاضر بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي محبوب ukulele وجود دارد ، ممكن است زمان آن رسيده كه به فكر فروش يك محصول متفاوت باشيد. اما اگر به وضوح فقط يك يا دو فروشگاه آنلاين وجود دارد كه انگلستان را شلاق مي زنند ... خوب ، شايد وقت آن رسيده است كه به فكر ورود به تجارت اينترنتي فروش اينترنتي بيانديشيم.

اين يك مثال بسيار اساسي است. مي توانيد خيلي بيشتر با سوله برويد. ممكن است در طول تحقيقات خود متوجه شويد كه تعداد زيادي از فروشندگان ukulele در آنجا وجود دارند ، اما تعداد زيادي از فروشندگان سوپرانو اوكولن وجود ندارند (اما هنوز هم تقاضاي كافي براي توجيه راه اندازي فروشگاه اينترنتي فروش سولفانو سوپرانو وجود دارد).

يا ، گرچه ممكن است فروشندگان زيادي از طريق ukulele مشغول تجارت آنلاين باشند ، با وجود تقاضاي زياد براي آنها در منطقه ، ممكن است تعداد زيادي از افراد در منطقه شما وجود نداشته باشد.

اين ترفند عموماً يافتن محصولاتي است كه ميزان تقاضاي نسبتاً بالايي داشته باشد اما فروشگاه هاي آنلاين نسبتاً معدودي از آنها را بفروشند (يا از نظر ايده آل ، هيچ كدام!).


2. سهام خود را تهيه كنيد

دو منبع اصلي در رابطه با منابع سهام براي شما دو گزينه وجود دارد:

خريد آن از يك تامين كننده ، ذخيره و فروش مجدد آن ، يا

رها كردن

مزيت گزينه اول اين است كه شما مي توانيد كيفيت سهام دست اول را مشاهده كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه از نظر اخلاقي توليد مي شود و رابطه خوبي را با تهيه كننده خود برقرار مي كنيد. (البته اگر شما محصولات خودتان را تهيه مي كنيد ، در واقع تأمين كننده هستيد!).

ضرر اين گزينه اين است كه شما بايد در خريد كالاها سرمايه نقدي سرمايه گذاري كنيد كه در صورت موفقيت كسب و كار شما ممكن است هرگز به فروش نرسيد.

گزينه دوم ، dropshipping ، يك روش تحقق است كه در آن شما نمي توانيد آنچه را كه مي توانيد بصورت انبار بفروشيد نگه داريد (شما سفارش را مي گيريد ، آن را به يك تهيه كننده مي فرستيد ، و آنها كالا را به مشتري شما تحويل مي دهند - فروشگاه شما در واقع است. انواع متوسط) شما هرگز ممكن است با تهيه كننده خود ملاقات نكنيد و يا معاملات مستقيمي داشته باشيد و هرگز ممكن است اكثر كالاهايي را كه مي فروشيد را نبينيد.

مزيت اصلي dropshipping اين است كه هيچ سرمايه گذاري مقرون به صرفه لازم نيست. نكته منفي اين است كه اين منطقه كاملاً رقابتي است و ممكن است در نهايت فروش محصولاتي كه توسط بسياري از بازرگانان رقيب نيز تهاجمي به بازار عرضه مي شوند ، پايان دهيد.

علاوه بر اين ، ممكن است نگراني هاي اخلاقي در نظر گرفته شود - همه تأمين كننده هاي dropshipping در مورد نحوه توليد كالاهاي آنها بهترين سابقه را ندارند.

بسياري از سيستم عامل هاي اصلي تجارت الكترونيكي (كه در مورد آن كمي عمق بيشتري صحبت خواهيم كرد) افزودني ها / ادغام هايي را ارائه مي دهند كه به شما امكان مي دهد كالاهاي تركيبي توليد شده از طيف گسترده اي از تامين كنندگان را پيدا كنيد. برنامه هاي معروف شامل Oberlo براي Shopify و Alibaba براي Bigcommerce است.

 

3. برنامه ساخت فروشگاه اينترنتي مناسب را انتخاب كنيد

هنگامي كه محصول و بازار طاقچه خود را مشخص كرديد و مي دانيد كه سهام خود را از كجا تهيه مي كنيد ، وقت آن است كه فكر كنيد فروشگاه آنلاين خود را از زمين خارج كنيد.

شما دو گزينه در اينجا داريد:

براي ساختن آن آژانس استخدام كنيد

از يك راه حل ساختمان سازي فروشگاه آنلاين استفاده كنيد

اگر از مسير آژانس پايين برويد ، مطمئن شويد كه پس از اجراي مستقيم ، راه حلي را براي شما فراهم مي كند كه بتوانيد فروشگاه خود را بدون كمك آن مديريت كنيد - يعني از آژانس بخواهيد تا به شما امكان دسترسي به سيستم مديريت محتوا (CMS) را بدهد كه به شما امكان مي دهد. سايت خود را به راحتي ويرايش كرده و محصولات را اضافه يا حذف كنيد.

اين بدان معني است كه بعد از اينكه فروشگاه شما به صورت زنده ادامه مي يابد ، ديگر نيازي به پرداخت مبلغ وب مستر يا برنامه نويس براي انجام اين كار براي شما نيست.

Example of a Shopify theme

نمونه اي از يك موضوع Shopify

گزينه ديگر استفاده از يك بستر تجارت الكترونيكي است و فقط فروشگاه اينترنتي خود را خودتان ايجاد كنيد.

بسياري از راه حل هاي تجارت الكترونيكي براي انتخاب وجود دارد - راه حل هاي معروف شامل Shopify ، Bigcommerce ، Wix و Squarespace.

از ميان مواردي كه من تا به امروز آزمايش كرده ام ، پيدا كرده ام كه Shopify و Bigcommerce ساده ترين كاربري براي كاربران بدون تجربه زيادي در ساخت وب سايت هاي تجارت الكترونيكي هستند - آنها به طور قطع كاربر پسند ترين دسته هستند.

Squarespace و Wix نيز قابل استفاده هستند ، اما فاقد برخي از ويژگي هاي پيشرفته تجارت الكترونيكي هستند كه با Shopify و Bigcommerce همراه هستند (به ويژه توانايي فروش در چندين ارز يا استفاده گسترده از فناوري نقطه فروش).

Point-of-sale (POS) hardware can help you make use of your online store in a physical location — but not all e-commerce solutions support this method of selling.

سخت افزار Point-of-sale (POS) مي تواند به شما در استفاده از فروشگاه آنلاين خود در مكاني فيزيكي كمك كند - اما همه راه حل هاي تجارت الكترونيكي از اين روش فروش پشتيباني نمي كنند.

خبر خوب اين است كه همه اين راه حلها آزمايشات و پشتيباني رايگان را براي كمك به شما انجام مي دهند - فقط پيوندهاي زير را دنبال كنيد:

Shopify را به صورت رايگان امتحان كنيد

Bigcommerce را به صورت رايگان امتحان كنيد

Wix را به صورت رايگان امتحان كنيد

مربع را به صورت رايگان امتحان كنيد

كدام سازنده فروشگاه آنلاين براي من مناسب است؟
تعداد فزاينده اي از سازندگان فروشگاه آنلاين در دسترس است. در اينجا برخي از ايده هاي معروف در مورد برخي از ايده ها آمده است.

تجارت بزرگ

تجارت بزرگ تجارت همه جانبه خوب است و بسياري از ويژگيهاي مهم تجارت الكترونيكي را در اختيار شما قرار مي دهد. شما هميشه در محصولات رقيب گنجانده نشده ايد (براي مثال ، گزارشگري حرفه اي و عملكرد كارت هديه). ويژگي هاي سئو آن نيز بسيار قوي است. بررسي كامل Bigcommerce ما را بخوانيد.

خريدن

با تشكر از فروشگاه برنامه تعداد زيادي افزودني و ادغام با ساير نرم افزارها ، Shopify انعطاف پذيري بيشتري را نسبت به ساير برنامه هاي تجارت الكترونيكي ارائه مي دهد (اگرچه بعضي اوقات مجبور خواهيد بود هزينه بيشتري را براي اين كار بپردازيد). همچنين احتمالاً بهترين گزينه براي هركسي كه به قابليت فروش نقطه فروش نياز دارد. بررسي كامل Shopify ما را بخوانيد.

ويكس

Wix بيش از Bigcommerce يا Shopify يك وب سايت سازنده عمومي است اما با اين وجود برخي از ويژگي هاي تجارت الكترونيكي بسيار مناسب و با قيمت پايين تر از دو محصول فوق را ارائه مي دهد. اگر بودجه داريد ، يا اگر اميدوار هستيد كه يك وب سايت عمومي تهيه كنيد و يك زن و شوهر از محصولات را در كنار هم بفروشيد ، گزينه خوبي است. اما اگر به ويژگي هايي از قبيل توانايي فروش در چندين ارز يا عملكرد جامع فروش نقطه اي احتياج داريد ، احتمالاً براي شما مناسب نيست. بررسي كامل Wix ما را بخوانيد

فضاي مربع

الگوهاي Squarespace عالي هستند ، و بستگي به نحوه تنظيم متن ، تصاوير و پست هاي وبلاگ در صفحات (بسيار بيشتر از Bigcommerce يا Shopify) بسيار انعطاف پذير است. با اين حال ، ويژگي هاي تجارت الكترونيكي آن به اندازه ساير سازندگان فروشگاه پيچيده نيست. و به طور مهم ، به شما اجازه نمي دهد چندين ارز بفروشيد ، اين يك ضرر براي هر كسي است كه مايل به فروش در خارج از كشور خود باشد. بررسي كامل مربع ما را بررسي كنيد.

اگر من يك وب سايت داشته ام چه مي شود؟
اگر يك وب سايت داريد (به عنوان مثال يك سايت وردپرس) و مي خواهيد يك فروشگاه آنلاين را به آن اضافه كنيد ، ابزارهاي افزونه مانند Ecwid مفيد خواهند بود. Ecwid به شما امكان مي دهد يك ويجت را به سايت خود اضافه كنيد (يا هر حضور آنلاين ديگري كه باعث تسهيل افزودن كد HTML - به عنوان مثال ، صفحه يا وبلاگ رسانه هاي اجتماعي) مي شود و كاربران مي توانند يك فروشگاه آنلاين كاملاً كاربردي را در آن مكان مشاهده كنند. .


4. فروشگاه خود را در نتايج جستجو ظاهر كنيد

هنگامي كه بازار طاقچه خود را پيدا كرديد و فروشگاه آنلاين خود را براي تهيه آن طراحي كرديد ، اكنون زمان آن رسيده است كه آن را براي جستجو بهينه كنيد. SEO براي موفقيت هر پروژه تجارت الكترونيكي كاملاً حياتي است.

شما مي توانيد دوباره از ابزار تحقيق كلمات كليدي مانند SEMRush در اينجا استفاده كنيد تا دقيقاً بدانيد چه نوع جستجوهايي براي نوع محصول شما انجام مي شود و اطمينان حاصل كنيد كه سايت شما شامل همه اين كلمات كليدي در همه مكان هاي مناسب ، يعني

  • عناوين صفحه
  • توضيحات محصول
  • عناوين
  • توضيحات متا
  • آدرس هاي اينترنتي

سازندگان فروشگاه آنلاين كه در بالا به آنها اشاره شد ، كنترل زيادي را در مورد سئو انجام مي دهد (با توجه به اين كه احتمالاً Bigcommerce در اين زمينه به صدر مي رسد). اگر به دنبال يكي از آن محصولات هستيد ، از اين قابليت استفاده كنيد!

 

5- از طريق وبلاگ نويسي ترافيك را به فروشگاه خود هدايت كنيد

يك راه كليدي براي جذب ترافيك به فروشگاه اينترنتي ، وبلاگ نويسي منظم درباره موضوعات مربوط به آنچه شما مي فروشيد ، مي باشد.

اين نوع فعاليت در اصل به عنوان "بازاريابي ورودي" شناخته مي شود و اگر در آن فعاليت نكنيد ، به طور بالقوه در تعداد زيادي از فروش از دست رفته ايد.

با ارسال پست هاي وبلاگ با كيفيت بالا و غني از كلمات كليدي مربوط به حوزه كاري شما ، شما دو كار را انجام مي دهيد: يكي ، حداكثر رساندن شانس حضور در سايت شما در نتايج جستجوي مربوطه و دو مورد ، نشان دادن اينكه شما يك مقام در حوزه هستيد شغلي كه در آن فعاليت داريد.

خريداران بالقوه محصولات شما اعتماد به نفس بيشتري در فروشندگان دارند كه به وضوح اشتياق و درك همه موارد مربوط به كالاهاي خود را دارند.

نكته برتر: راهنماي كامل ما در مورد چگونگي افزايش ترافيك به وبلاگ خود را براي كشف 10 كار مورد نياز براي انجام بلاگ خود در واقع بررسي كنيد.


6. براي تبليغ فروشگاه خود از تبليغات آنلاين استفاده كنيد

اگر بودجه داريد ، مطمئناً براي تبليغ محصولات فروشگاه اينترنتي خود ، برخي از تبليغات آنلاين را اجرا مي كنيد. نقطه شروع خوب براي اين كار ، گوگل ادوردز و تبليغات فيس بوك است.

Google Adwords
استفاده از Google Adwords شامل شناسايي (و پرداخت هزينه) عبارات جستجوي مرتبط است كه تبليغات فروشگاه / محصولات شما را در كنار نتايج جستجوي Google "ارگانيك" نمايش مي دهد.

در تجربه من ، كمپاني هاي Adwords هنگام فروش محصولات نسبتاً گران قيمت به خوبي كار مي كنند.

به عنوان مثال ، ممكن است شما با هزينه "Adwords" براي هر خريداري 50 پوند (به عنوان مثال ، در جايي كه 50 پوند براي تبليغات براي توليد يك فروش هزينه مي كنيد) زندگي كنيد تا بتوانيد يك محصول را بفروشيد ، اگر آن محصول - بياييد بگوييم تلويزيون - در يك خرده فروشي مي باشد. £ 1000؛ اما اگر براي فروش يك سي دي كه هزينه آن 10 پوند است ... 50 پوند براي تبليغات هزينه كنيد ، خوب ، ممكن است يك رويكرد متفاوت مورد نياز باشد.

اين سؤال است كه به حاشيه هاي خود نگاه كنيد ، استراتژي هاي مختلف كلمات كليدي و غيره را امتحان كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه هزينه تبليغات بيش از حد به سود شما نخواهد رسيد

اما ، به خوبي استفاده شده ، Adwords مي تواند به شما در فروش بسياري از محصولات كمك كند. و اگر علاقه مند به كسب اطلاعات بيشتر در مورد استفاده از آنها هستيد ، مي توانيد بدتر از راهنماي "Google Adwords Made Simple" از نيل پاتل استفاده كنيد.

تبليغات فيس بوك
تبليغات فيس بوك به روشي متفاوت با Adwords كار مي كند: به جاي پرداخت هزينه براي نمايش تبليغات خود به افرادي كه كلمات كليدي را در موتور جستجو وارد مي كنيد ، مي پردازيد كه تبليغات خود را به افرادي كه علاقه مند به فيس بوك گفته اند ، نمايش دهيد.

به عنوان مثال ، با استفاده از تبليغات فيس بوك مي توانيد پيراهن بيتلز را به افرادي كه بيتل ها را دوست دارند تبليغ كنيد. كليدهاي VW براي افرادي كه Volkswagens و غيره را هدايت مي كنند.

تبليغات فيس بوك بسيار قدرتمند است و به شما امكان مي دهد مخاطبان (و هدف گيري مجدد) مخاطبان را تا درجه نهم هدف گذاري كنيد - به همين ترتيب ، ارزش اين را دارد كه قبل از شروع هزينه كردن براي آنها ، درك كاملي از نحوه عملكرد آنها كسب كنيد. راهنماي شخصي فيس بوك براي تبليغات در پلتفرم آنها نقطه شروع خوبي است.

نكته برتر: راهنماي ما براي ايجاد خبرنامه الكترونيكي و كمپين هاي بازاريابي ايميل را بررسي كنيد تا دريابيد كه چگونه مي توانيد با استفاده از ايميل فروشگاه اينترنتي را به روش هاي پيشرفته تبليغ كنيد.


يا… يك فروشگاه آنلاين موجود بخريد

اگر همه موارد فوق العاده مانند كار سخت به نظر مي رسد ، گزينه ديگر خريد يك فروشگاه اينترنتي است كه قبلاً سود كسب مي كند. اين كار در واقع آسانتر از آنچه فكر مي كنيد انجام دهيد ، به لطف خدماتي مانند Exchange Marketplace توسط Shopify يا Empire Flippers ، كه به شما امكان مي دهد قبل از ثبت نام در فروش ، مشاغل آنلاين را كه توسط متخصصان ثابت شده اند جستجو كنيد (به اين معني كه مي توانيد با اطمينان مربوطه آنها را بخريد. )


هرگونه فكر؟

آيا در مورد چگونگي راه اندازي يك فروشگاه آنلاين فكر داريد؟ يا به كمك نياز داريد؟

اگر فروشگاه آنلاين خود را راه اندازي كرده ايد يا در مورد اين كار سؤال داريد ، دوست داريم كه نظرات خود را در بخش نظرات زير به اشتراك بگذاريد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: چگونه مي توان فروشگاه آنلاين (2020) - 6 قدم ساده،
نویسنده : فروشگاه دخترانه
تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
زمان : ۱۰:۳۸:۴۳
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی