فروشگاه دخترانه

 
 
رفع مشكل وصل نشدن هات اسپات روي اندرويد
| نظرات (0)

رفع مشكل وصل نشدن هات اسپات روي اندرويد

مجموعه: موبايل ، لپ تاپ و تبلت

علت وصل نشدن هات اسپات روي اندرويد

هنگامي كه از خانه يا محل كار خود دور هستيد ، نقاط اتصال تلفن همراه مي توانند بهترين راه حل بعدي شما براي دريافت اتصال به اينترنت روي لپ تاپ با استفاده از تلفن هوشمند باشند. وقتي اتصال اينترنت اصلي شما قطع شود و تنها منبع ديگر اينترنت شما داده هاي تلفن همراه در تلفن شما باشد ، اين مي تواند مفيد واقع شود.

در اين پست، به شما كمك خواهيم كرد كه درك كنيد WiFi Hotspot Android چيست ، چگونه كار مي كند و چگونه مي توانيد مشكلات مربوط به عدم كاركرد Hotspot Android را برطرف كنيد.

 

هات اسپات اندرويد چيست؟

با ويژگي هات اسپات ، داده هاي تلفن همراه اندرويد شما مي تواند به صورت بي سيم با دستگاه هاي ديگر مانند رايانه ، تبلت يا ساير تلفن هاي همراه به اشتراك گذاشته شود. اين ويژگي با ايجاد يك شبكه Wi-Fi از داخل تلفن هوشمند بدون نياز به هيچ دستگاه انتقال دهنده خارجي ، داده تلفن همراه شما را مي گيرد و آن را به دستگاه هاي ديگر منتقل مي كند.

 

نحوه كار هات اسپات اندرويد

تلفن هاي هوشمند قديمي و همچنين گوشي هاي جديد مجهز به فرستنده هاي بي سيم هستند كه مي توانند به عنوان يك روتر ميني وايفاي براي داده هايي كه از طريق شبكه تلفن همراه دريافت مي كند ، عمل كنند. هنگامي كه هات اسپات اندرويد را روشن مي كنيد ، دستگاه همراه شما با اتصال سلولي شما مانند يك مودم باند پهن رفتار مي كند و از داده ها براي توزيع آن در شبكه بي سيم استفاده مي كند ، انگار روتر است.

 

دستگاهي كه به عنوان نقطه اتصال فعال كرده ايد اكنون در ليست منابع واي فاي شما كه براي اتصال در نزديكي در دسترس هستند ، قابل مشاهده است. داده تلفن همراه و نقطه اتصال Android خود را روشن كنيد ، براي اتصال همه دستگاههاي ديگر خود به اينترنت دسترسي داريد.

 

نحوه رفع مشكل عدم اتصال هات اسپات Android

راه حل هاي زير مي تواند به شما در حل مشكل كار نكردن نقطه اتصال در دستگاه اندرويد كمك كند.

 

• راه حل شماره 1: بررسي كنيد آيا اتصال اينترنت همراه شما كار مي كند يا خير

 

اولين چيزي كه بايد بررسي كنيد در هنگام كار نكردن نقطه اتصال تلفن همراه شما اين است كه ببينيد آيا داده تلفن همراه شما واقعاً براي استفاده در دسترس است يا خير. با مرور وب سايت ها يا برنامه هاي مختلف در تلفني كه به عنوان نقطه اتصال تنظيم شده است ، مي توانيد بررسي كنيد كه آيا داده تلفن همراه شما كار مي كند.

 

از آنجا كه اكثر اتصالات داده تلفن همراه اندازه گيري مي شوند ، اگر نمي توانيد يك صفحه وب را باز كنيد يا از برنامه اي استفاده مي كنيد ، اين احتمال وجود دارد كه شما قبلاً از حد داده روزانه / ماهانه كه ISP براي شما تعيين كرده است ، فراتر رفته باشيد. بسته به نحوه پيكربندي سرويس هاي شركت مخابراتي خود ، ممكن است بتوانيد از داده هايي فراتر از حد مجاز استفاده كنيد كه اين هزينه براي شما بيش از مبلغ صورتحساب پيش بيني شده است.

 

• راه حل شماره 2: WiFi را خاموش و سپس دستگاه گيرنده را روشن كنيد

در برخي موارد ، مودم WiFi داخلي در تلفن شما ممكن است نتواند مستقيماً به يك شبكه بي سيم متصل شود ، حتي اگر قبلاً به همان شبكه و بدون مشكل متصل شده باشيد. خاموش كردن واي فاي در تلفن گيرنده و دوباره روشن كردن آن ممكن است بتواند مشكل را حل كند.

 

براي خاموش و روشن كردن واي فاي تلفن همراه ، صفحه خود را از لبه بالا به پايين بكشيد تا ضامن تنظيمات سريع را بگيريد و روي نماد WiFi ضربه بزنيد.

همچنين، با باز كردن برنامه تنظيمات در تلفن خود ، انتخاب "Network and Internet" و سپس روشن كردن كليد مجاور WiFi به حالت خاموش و سپس روشن ، مي توانيد به اين گزينه دسترسي پيدا كنيد.

 

• راه حل شماره 3: تلفن خود را دوباره راه اندازي كنيد

تلفن هاي هوشمند مدرن مشابه رايانه ها كار مي كنند و بيشتر اوقات ، رفع يك مشكل فقط به يك راه حل ساده نياز دارد كه راه اندازي مجدد تلفن است. هنگام راه اندازي مجدد دستگاه ، با پاك شدن حافظه پنهان و سياهه هاي مربوط به فايل در هنگام راه اندازي مجدد ، بسياري از مشكلات سطح پايين برطرف مي شوند.

 

با فشار دادن و نگه داشتن دكمه روشن / خاموش در تلفن خود و سپس ضربه زدن روي گزينه "Restart" كه روي صفحه ظاهر مي شود ، مي توانيد يك دستگاه Android را راه اندازي مجدد كنيد.

 

• راه حل شماره 4: به شبكه hotspot متصل شويد و بررسي كنيد آيا گذرواژه صحيحي را وارد مي كنيد يا خير.

از آنجا كه نياز به هات اسپات اندرويدي شما فقط با اتصال اينترنت اوليه شما قطع مي شود ، بنابراين مهم است كه بررسي كنيد آيا واقعاً به هات اسپات موبايل متصل هستيد يا خير. همچنين مي توانيد با رفتن به Settings > Network and internet > WiFi و سپس انتخاب شبكه اي كه مي خواهيد به آن متصل شويد ، به صورت دستي به يك شبكه بي سيم خاص متصل شويد.

 

اگر قبلاً سعي كرده ايد به كانون اتصال متصل شويد اما رمز ورود نادرستي را وارد كرده باشيد ، ممكن است نتوانيد به شبكه متصل شويد. براي حل اين مشكل ، تنظيمات وايفاي (Settings > Network and internet > WiFi) را باز كنيد ، شبكه خود را انتخاب كنيد و روي دكمه "Forget" كليك كنيد. اين شبكه اكنون از ليست "Saved networks" شما حذف خواهد شد.

 

اكنون مي توانيد با رفتن به تنظيمات WiFi همانطور كه در بالا توضيح داده شد ، به صورت دستي به هات اسپات متصل شويد ، دوباره روي هات اسپات بي سيم ضربه بزنيد و اين بار رمز ورود صحيح را وارد كنيد.

 

• راه حل شماره 5: باند فركانس را به 2.4 گيگاهرتز تغيير دهيد

بسياري از دستگاه هاي اندرويدي اخير به شما امكان اتصال و ايجاد نقاط اتصال با باند فركانس 5 گيگاهرتز را مي دهند زيرا امكان انتقال سريعتر داده ها از طريق شبكه بي سيم را فراهم مي كند.

 

با اين حال ، برخي از تلفن هاي اندرويدي با قابليت اتصال به باند 5 گيگاهرتز همراه نيستند ، حتي اگر موفق به ساختن يكي از دستگاه هاي خود شويد. در چنين مواردي ، شبكه هات اسپات 5 گيگاهرتزي كه ايجاد كرده ايد حتي در دستگاه گيرنده پشتيباني نشده قابل مشاهده نيست و از اتصال شما به آن جلوگيري مي كند.

 

اگر دستگاه شما از اتصالات 5 گيگاهرتزي پشتيباني نمي كند ، مي توانيد كانون اندرويد را به باند 2.4 گيگاهرتز تغيير دهيد، كه توسط هر دستگاهي كه از WiFi پشتيباني مي كند پشتيباني مي شود. با باز كردن برنامه تنظيمات و رفتن به Network and Internet> Hotspot and tethering> Wi-Fi hotspot مي توانيد اين كار را انجام دهيد. در اين صفحه ، روي Advanced ضربه بزنيد ، سپس روي "AP band" ضربه بزنيد و "band 2.4 GHz" را از فهرست گشودني انتخاب كنيد. اكنون سعي كنيد دستگاه خود را به شبكه hotspot متصل كنيد.

 

• راه حل شماره 6: بررسي كنيد كه آيا مشكل از دستگاه گيرنده است

ممكن است گاهي اوقات اين تلفن به عنوان هات پات مورد استفاده قرار نگيرد اما دستگاهي كه مي خواهيد آن را به آن متصل كنيد ممكن است مشكلي داشته باشد. اين مي تواند ارتباطي با نرم افزار دستگاه يا خرابي سخت افزار داشته باشد و از اتصال آن به نقطه اتصال جلوگيري كند.

 

براي بررسي اينكه آيا عدم اتصال به هات اسپات در دستگاه گيرنده است ، سعي كنيد در برخي از دستگاه هاي ديگر مانند لپ تاپ ، تبلت يا تلفن هوشمند ديگر به هات اسپات Android خود متصل شويد. اگر ساير دستگاه ها قادر به اتصال هات اسپات باشند ، دستگاه گيرنده شما مشكلي دارد.

 

• راه حل شماره 7: يك نقطه اتصال شبكه جديد باز و بدون محافظت از رمز عبور دوباره ايجاد كنيد

اتصال به اينترنت با hotspot Android داراي محافظت از رمز عبور است تا فقط شما بتوانيد به شبكه بي سيم دستگاه خود متصل شويد و ديگران در مجاورت شما از آن استفاده نكنند. اما گاهي اوقات ، ممكن است دستگاه هاي شما بدون دليل اساسي در اتصال به يك شبكه رمزگذاري شده از كار بيفتند.

 

اگر دستگاه شما حتي پس از وارد كردن رمز عبور صحيح قادر به اتصال به نقطه اتصال نيست ، بايد سعي كنيد به يك شبكه باز برويد. مي توانيد اين كار را با انتخاب اتصال هات اسپات (Network and Internet > Hotspot and tethering > Wi-Fi hotspot) ، ضربه زدن روي Security و سپس انتخاب "None" به جاي "WPA2-Personal" انجام دهيد.

 

همچنين مي توانيد نام hotspot را تغيير دهيد تا از بروز هرگونه مشكل قبلي در اتصال جلوگيري كنيد. اكنون سعي كنيد به شبكه جديد hotspot متصل شويد. اگر دستگاه شما با موفقيت قادر به اتصال به شبكه باز است ، مي توانيد يك شبكه hotspot جديد با محافظت از رمز عبور ايجاد كنيد تا مورد سوء استفاده ديگران قرار نگيرد. در غير اين صورت ، شبكه خود را باز بگذاريد.

 

توجه: شبكه هاي بدون رمز مي توانند شما را در مقابل شخص ديگري كه سعي در دسترسي به اتصال به اينترنت شما دارد ، محافظت نكنند و در نتيجه شما مي توانيد مبلغي بيشتر از آنچه براي ماهانه قبض تلفن همراه خود در نظر گرفته ايد بپردازيد. 

 

• راه حل شماره 8: تغيير خودكار hotspot را غيرفعال كنيد

برخي از تلفن هاي جديد داراي عملكردي هستند كه در صورت عدم اتصال دستگاهي به مدت چند دقيقه ، كانون را به طور خودكار خاموش مي كند. اين بدان معناست كه دستگاه دريافت كننده شما پس از ورود به حالت خواب يا راه اندازي مجدد دستگاه ، نمي تواند به نقطه دسترسي پيدا كند.

 

با رفتن به Network and Internet> Hotspot and tethering> Wi-Fi hotspot و سپس تغيير وضعيت ‘Turn off hotspot automatically’ مي توانيد اين ويژگي را غيرفعال كنيد. با اين كار مطمئن مي شويد كه كانون دائمي شما هميشه فعال باشد ، حتي وقتي دستگاه گيرنده بيكار است.

 

• راه حل شماره 9: حالت صرفه جويي در باتري را غيرفعال كنيد

اندرويد يك حالت صرفه جويي در مصرف باتري دارد كه چندين ويژگي مصرف برق در تلفن را خاموش مي كند تا موارد ضروري را اجرا كند. استفاده از نقطه اتصال Android با حالت صرفه جويي در مصرف باتري گاهي اوقات مي تواند بر عملكرد آن تأثير بگذارد و شما را از اتصال هات اسپات خارج كند.

 

بنابراين توصيه مي شود وقتي از Battery Saver در تلفن خود به عنوان نقطه اتصال تلفن همراه استفاده مي كنيد حالت صرفه جويي باتري را خاموش كنيد. براي خاموش كردن صرفه جويي در مصرف باتري در تلفن ، تنظيمات را باز كنيد ، به Battery > Battery Saver برويد و روي دكمه "Turn off now" ضربه بزنيد

 

• راه حل شماره 10: تلفن خود را در حالت امن راه اندازي مجدد كنيد

اگر هيچ يك از راه حل هاي بالا جواب نداد و سعي در راه اندازي مجدد تلفن به صورت عادي داشتيد ، مي توانيد تلفن خود را مجدداً راه اندازي كنيد. راه اندازي مجدد دستگاه Android خود در حالت ايمن به شما امكان مي دهد بررسي كنيد آيا به دليل برنامه شخص ثالث مشكلي در حال انجام است. دليل آن اين است كه ، در حالت ايمن ، همه برنامه هاي شخص ثالث به طور پيش فرض غيرفعال هستند و تا زماني كه باز نشوند ، شروع به كار نمي كنند.

 

با فشار دادن و نگه داشتن دكمه روشن / خاموش تا ظاهر شدن منوي پاور ، مي توانيد تلفن خود را در حالت امن راه اندازي مجدد كنيد. در منوي Power ، دكمه خاموش كردن را بزنيد و نگه داريد و سپس از شما سوال مي شود كه آيا مي خواهيد "راه اندازي مجدد در حالت امن" را انجام دهيد. روي تأييد ضربه بزنيد و اجازه دهيد دستگاه شما دوباره راه اندازي شود و به حالت ايمن راه اندازي شود.

 

وقتي در حالت ايمن هستيد ، نقطه اتصال Android را فعال كنيد و بررسي كنيد آيا كار مي كند. پس از اتمام ، با فشار دادن و نگه داشتن دكمه روشن / خاموش ، سيستم عامل Android را دوباره راه اندازي كنيد.

 

• راه حل شماره 11: ويرايش نقطه دسترسي در داخل شبكه تلفن همراه

با ويرايش تنظيمات نقطه دسترسي شبكه تلفن همراه ، قادر به حل مشكل عدم اتصال نقطه اتصال هستند. 

 

اين اصلاح اساساً شامل تغيير نوع APN در داخل تنظيمات نقطه دسترسي است. براي انجام اين كار ، با باز كردن برنامه تنظيمات و رفتن به  Network and internet > Mobile network > Advanced > Access point names ، به صفحه تنظيمات نقطه دسترسي در تلفن برويد. روي نماد 3 نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنيد و "New APN" را انتخاب كنيد.

 

در داخل اين صفحه "Edit access point" ، روي "APN type" ضربه بزنيد و در اينجا "، DUN" را در داخل جعبه APN وارد كنيد. پس از اين كار ، با ضربه زدن روي نماد 3 نقطه اي و انتخاب "Save" ، نام نقطه دسترسي جديد را ذخيره كنيد. اين بايد فوراً مشكل اينترنت hotspot شما را برطرف كند.

 

• راه حل شماره 12: تنظيمات Wi-Fi ، تلفن همراه و بلوتوث تلفن را بازنشاني كنيد

Android به شما امكان مي دهد قبل از اينكه بخواهيد تلفن خود را به طور كامل پاك كنيد ، چند تنظيم را در تلفن خود بازنشاني كنيد. در داخل برنامه تنظيمات ، مي توانيد به تنهايي تنظيمات شبكه تلفن خود را بازنشاني كنيد ، همان كاري كه iOS يك گزينه اختصاصي براي همان برنامه ارائه مي دهد.

 

با باز كردن برنامه Settings ، رفتن به System> Advanced> Reset options و انتخاب گزينه "Reset Wi-Fi، mobile & Bluetooth" مي توانيد تنظيمات شبكه خود را در Android پاك كنيد. منتظر بمانيد تا Android تنظيمات شبكه شما را پاك كند ، اتصال hotspot جديدي را در تلفن خود راه اندازي كنيد و بررسي كنيد كه hotspot تلفن همراه كار مي كند يا خير.

 

• راه حل شماره 13: دستگاه را به تنظيمات كارخانه بازنشاني كنيد

اگر به سناريويي رسيده ايد كه هيچ يك از راه حل هاي بالا مشكل Hotspot Android شما را حل نمي كند ، تنها گزينه شما اين است كه تلفن Android خود را به حالت كارخانه تنظيم كنيد. به خاطر داشته باشيد كه با بازنشاني دستگاه به تنظيمات كارخانه ، تمام داده هاي كاربر از جمله عكس ها ، فيلم ها ، تنظيمات ، مخاطبين و ساير اطلاعات شما حذف مي شود. بنابراين اين كار را فقط در صورت عدم انتخاب گزينه ديگر انجام دهيد.

 

براي تنظيم مجدد كارخانه دستگاه خود ، برنامه تنظيمات را باز كنيد ، به System > Advanced > Reset options و "Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth" را انتخاب كنيد.

فروشگاه اسباب بازي

فروشگاه ليدي مد

فروشگاه رابوكالا

فروشگاه خانه چين

 

• راه حل شماره 14: اگر هيچ راه حلي كار نكرد ، آن را به مركز تعميرات ببريد

تنظيم مجدد كارخانه تلفن شما حداقل از نظر نرم افزاري تلفن شما را به دستگاه جديدي تبديل مي كند. بنابراين ، اگر دستگاه شما نتواند به عنوان يك دستگاه هات اسپات مناسب عمل كند ، مشكل از سخت افزار محوري است ، در اين صورت ، هيچ كاري نمي توانيد شخصاً انجام دهيد. در اين صورت ، ما به شما پيشنهاد مي كنيم به مركز مجاز تعميرات سازنده تلفن خود مراجعه كنيد كه رفع تأييد مشكل واقعي است.

 

گردآوري:بخش كامپيوتر و اينترنت  

 

تجهيزات ذخيره‌سازي اطلاعات
دوربين فيلم برداري
دوربين عكاسي
لوازم جانبي لپ تاپ
لپ تاپ و الترابوك
تلفن
ساعت و مچ بند هوشمند
تبلت
پرينتر
پرينتر سه بعدي
لوازم جانبي پرينتر
كتاب‌خوان و كاغذ ديجيتالي
رهياب ماهواره‌اي
ميكروسكوپ و ذره بين
تلسكوپ
موبايل
صوتي و تصويري
كابل و تبديل


:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : فروشگاه دخترانه
تاریخ : ۱۷ دى ۱۳۹۹
زمان : ۰۱:۰۱:۱۸
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی